Gdje je nestao novac namjenjen gradnji cesta i autocesta?

Svakodnevni život, a i broj nesreća na našim cestama jasno pokazuje da su sve u lošem stanju. Ništa se ne mijenja godinama, a da ne govorimo o autocestama koje su u Bosni i Hercegovini još uvijek tabu tema.

No, Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ne smeta da traže povećanje trošarina na gorivo da bi se „ubrzala“ gradnja autocesta. No, ovo samo vodi do činjenice da će građani ponovno biti financijski opterećeni.

Do kada će se sve prelamati preko leđa najslabije karike društva?

Vi koji sjedite u foteljama na visokim funkcijama i imate plaće preko 2500,00KM , trebali biste uvesti porez  od 2% na svoje plaće i napraviti fond za izgradnju cesta, a ne od građana čije su plaće u prosjeku 800,00KM, tražiti da plaćaju dodatne obveze.

Bosna i Hercegovina je posljednja u izgradnji autocesta sa oko 200km. Uvjerljivo vodi Hrvatska, koja ima približno 1300km autocesta, dok susjedna Srbija ima 800 km autocesta.

Neslužbeni podaci navedeni u Nezavisnim novinama kažu da je u proteklih par godina prikupljeno preko pet milijardi maraka od registracije vozila i trošarina na naftu, s obzirom na dužinu izgrađenih autoputova, slobodno možemo zaključiti da ovaj novac nije utrošen namjenski.

Posebno se moramo osvrnuti i na uvođenje novih radara koji su samo „lagani“ dodatni izvor prihoda za proračune. Ponovno ide na opterećenje, onih koji svaki dan „krvavo“ zarađuju novac, kako bi preživjeli i prehranili svoje obitelji.

Do kada dame i gospodo?

Do kada će situacija u Bosni i Hercegovini biti ovakva?

Već dvadeset godina ne vidimo nikakve promjene, a tobože svi se bore za nešto? Pa da ne znamo pričati, da smo i gluhi i slijepi u dvadeset godina bismo našli neke odgovore i počeli s konkretnim djelima, ne samo s pustim obećanjima, iz divnih, krasnih, predsjedničkih fotelja.

 

Be the first to comment on "Gdje je nestao novac namjenjen gradnji cesta i autocesta?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


HSP dr. Ante Starčević